Om Sprogklar
Kontakt os
Hjælp
Egmontfonden
Login
Blog
Det er ikke en naturlov, at tosprogede børn skal være sprogligt forsinkede. En fortælling fra en far til et tosproget barn.
Fra forskning til praksis: Forskerne bag Sprogklar gør status i anledning af virksomhedens 5-års fødselsdag
Forbyggelsen af fadeout-effekter og vigtigheden af sprogpædagogisk kontinuitet i forårs-SFO
Skærmtid og sprogtilegnelse
Kan du høre, hvad jeg siger?
NEBULA SPROGPORTAL
Login
Om Nebula
Nebula Daginstitution
Nebula Dagpleje
Nebula Indskoling
Nebula PPR - logopædisk materialebibliotek
Priser
Binding & rammeaftale
GDPR
Integration med Hjernen & Hjertet
EFTERUDDANNELSE
Daginstitution
Grunduddannelse i sprogtilegnelse og sprogpædagogik
Vejledningsforløb
Sprogvurdering 3-6
Hanen
NYHED: Sprogvurdering af flersprogede børn og den fokuserede indsats i børnehave
NYHED: Sprogvurdering 2 år og den fokuserede indsats i vuggestue og dagplejen
Dagpleje
NYHED: Grunduddannelse til dagplejere
Hanen
Skole & SFO
Forårs SFO
Børnehaveklasselærer
Indskoling
Specialtilbud
Sprogunderstøttelse i alle fag
Udviklngsmæssig sprogforstyrrelse (DLD)
DAGTILBUD
Efteruddannelse
Oplæg & Temadag
Fokuseret indsats med ugentlige tips til forældre
SKOLE
Efteruddannelse Forårs SFO
Efteruddannelse Indskoling
Oplæg & temadag
Udviklingsmæssig sprogforstyrrelse (DLD)
Vores guidebog til alle lærere
FORÆLDRE
Klinik
Danskundervisning til danske børn bosat i udlandet
Startpakke
Sprogtips via Video-SMS
Forældreforløb
Gratis webinar om børns skærmtid
Bøger om sprogudvikling
LOGOPÆDER & PPR
Logopædisk materialebibliotek
Logopædiske webinarer
Vikardækning
Logopædisk sparring
Kurser og workshops
Hanen
DLD (udviklingsmæssig sprogforstyrrelse)
HANEN
KLINIK
Til forældre
Vikardækning
Logopædisk sparring
HIT MED LYDEN
Dyrene og deres håndtegn
WEBSHOP
NEBULA SPROGPORTAL
Login
Om Nebula
NEBULA DAGINSTITUTION
NEBULA DAGPLEJE
NEBULA INDSKOLING
NEBULA PPR - LOGOPÆDISK MATERIALEBIBLIOTEK
Priser
Binding & rammeaftale
GDPR
Integration med Hjernen & Hjertet
EFTERUDDANNELSE
Daginstitution
GRUNDUDDANNELSE I SPROGTILEGNELSE OG SPROGPÆDAGOGIK
VEJLEDNINGSFORLØB
SPROGVURDERING 3-6
HANEN
NYHED: SPROGVURDERING AF FLERSPROGEDE BØRN OG DEN FOKUSEREDE INDSATS I BØRNEHAVE
NYHED: SPROGVURDERING 2 ÅR OG DEN FOKUSEREDE INDSATS I VUGGESTUE OG DAGPLEJEN
Dagpleje
NYHED: GRUNDUDDANNELSE TIL DAGPLEJERE
HANEN
Skole & SFO
Forårs SFO
BØRNEHAVEKLASSELÆRER
Indskoling
SPECIALTILBUD
Sprogunderstøttelse i alle fag
Udviklngsmæssig sprogforstyrrelse (DLD)
DAGTILBUD
Efteruddannelse
Oplæg & Temadag
Fokuseret indsats med ugentlige tips til forældre
SKOLE
Efteruddannelse Forårs SFO
Efteruddannelse Indskoling
Oplæg & temadag
Udviklingsmæssig sprogforstyrrelse (DLD)
Vores guidebog til alle lærere
FORÆLDRE
Klinik
Danskundervisning til danske børn bosat i udlandet
Startpakke
Sprogtips via Video-SMS
Forældreforløb
Gratis webinar om børns skærmtid
Bøger om sprogudvikling
LOGOPÆDER & PPR
Logopædisk materialebibliotek
Logopædiske webinarer
Vikardækning
Logopædisk sparring
Kurser og workshops
Hanen
DLD (udviklingsmæssig sprogforstyrrelse)
HANEN
KLINIK
Til forældre
Vikardækning
Logopædisk sparring
HIT MED LYDEN
Dyrene og deres håndtegn
WEBSHOP
OM SPROGKLAR
KONTAKT OS
HJÆLP
EGMONTFONDEN
Login
BLOG
Det er ikke en naturlov, at tosprogede børn skal være sprogligt forsinkede. En fortælling fra en far til et tosproget barn.
Fra forskning til praksis: Forskerne bag Sprogklar gør status i anledning af virksomhedens 5-års fødselsdag
Forbyggelsen af fadeout-effekter og vigtigheden af sprogpædagogisk kontinuitet i forårs-SFO
Skærmtid og sprogtilegnelse
Kan du høre, hvad jeg siger?
25.10.2023
Fra forskning til praksis: Forskerne bag Sprogklar gør status i anledning af virksomhedens 5-års fødselsdag
Justin Markussen-Brown, Sanne Schou Olesen, Marit C. Clausen, Sofie Neergaard Trecca & Trine Printz