Hjælp til Nebula

Har du brug for teknisk support til Nebula? Her kan du læse svar på de oftest stillede spørgsmål på vores hjælplinje. Hvis du ikke finde det svar, skal du blot kontakte os:

Email - info@sprogklar.dk
Vi svarer inden for 24 timer, dog typisk noget hurtigere.

Telefon - 42 40 25 82
Bemærk, at telefonen ikke er bemandet hele tiden, men hvis du lægger en bedsked, skal vi nok ringe tilbage hurtigst muligt.

Oftest stillede spørgsmål

Har du brug for teknisk support til Nebula? Her kan du læse svar på de oftest stillede spørgsmål på vores hjælplinje. Hvis du ikke finde det svar, skal du blot kontakte os:

Email: info@sprogklar.dk -- vi svarer inden for 24 timer, dog typisk noget hurtigere.

Telefon: I hverdage kl 9-15 kan du ringe på 42 40 25 82. Bemærk, at telefonen ikke er bemandet hele tiden, men hvis du lægger en bedsked, skal vi nok ringe tilbage hurtigst muligt.

Hvordan opretter jeg medarbejdere i Nebula (ledere)

Her er en video, hvor du kan se hvordan du opretter og fjerner medarbejdere fra Nebula. 

Hvordan aktiverer man sin konto til Nebula?

Hvis du er blevet oprettet i Nebula, vil du modtage en mail med et oprettelseslink. Klik på linket og derefter vælge en adgangskode. Så har du adgang! Hvis du ikke har modtaget et link, kan det være fordi, det er havnet i spamfilter. Bemærk, at et oprettelseslink skal bruges inden for 30 dage.

Hvordan logger man ind?

Loginsiden for Nebula 2.0 er her

Du kan også se en video om, hvordan man logger ind nedenfor.

 

Jeg bruger Nebula Classic - hvor skal jeg logge ind hen?

Hvis du bruger Nebula Classic, skal du logge ind her.

Bemærk, at Nebula Classic lukkes den 1. april 2020.

Jeg har glemt min kode - hvad gør jeg?

Hvis du har glemt din kode, skal du klikke på "glemte adgangskode" på loginsiden her. Så får du tilsendt et link, så du kan oprette en ny kode. Hvis du ikke modtager et link kan det være fordi, mailen er havnet i spamfilter.

Jeg modtager ikke mails fra Nebula - hvorfor?

I vores erfaring er der to årsager til, at man ikke modtager mails fra Nebula, fx hvis man har glemt ens adgangskode og har trykt på "Glemt adgangskode"-funktionen:

  1. Mailen er sendt, men er havnet i spamfilteren/uønsket post. Tjek om se om mailen ligger der.
  2. Du forsøger at logger ind på "Nebula Classic" (www.nebula.sprogklar.net) og ikke "Nebula 2.0" (www.sprogklar.dk/nebula). Det er kun medarbejdere fra Rebild Kommune, som bruger Nebula Classic.

Kontakt os hvis en af disse to muligheder ikke løser udfordringen for dig.